lördag 21 februari 2009

Josefin tar dyklicens

Ja man kan val saga att det ar en milstolpe i historien. Jag som sa att jag inte skulle ta nagon licens...och nu sitter jag har efter mitt forsta dyk. Jag kommer dok bara fa dyka pa 12 meters djup och tillsammans med en guide men jag ar glad for det...jag kommer ju fa ett fint kort som jag kan ga och glansa med. Sen maste jag saga att det kryllar av svenska kandisar och kanningar fran sverige har pa Kho Tao. I gar nar vi stod och skulle ta kort pa solnedgangen springer MArtin Stenmark forbi oss pa standen (hurtbulle) och idag har jag dykt med en svensk komiker som jag och sofia inte kan komma pa namnet pa. Sen tror jag att jag har sett en gammal mat-tant till mig. Nu ska vi ta oss en liten drink och ata nagot gott sen ska vi sova och forbereda oss pa morgondagens dyk.

Inga kommentarer: