tisdag 17 februari 2009

Pa Ko Phangan

Idag kl. 10.00 (ja vi gick upp kl. 6) var vi framme pa Ko Phangan. INt sa fantasktiskt som jag tankt mig. Men vi mottes av sporegn sa det blir nog battre nar det klarnar upp. Vi bor pa varsta partyhotellet i fina bongalows for 500 BTH per natt - Coral Bungalows heter stallet. NU har det slutat regna sa vi ska val snart dra en svang in till stan och leta efter nagot mirakelmedel for mina myggbett. Hela mina ben ar knoliga av alla bett..ajajaj...kliar sa jag haller pa att do. Ikvall kanske det blir lite fest...det ar ju baddat for det i alla fall.

Har kommer lite bilder...gamla och nya



Ko Phi Phi


Battripp pa Ko Phi Phi


Snorkling pa Ko Phi Phi


Cicci och Lisa pa Ko Phi Phi


Thaimassage - 200 BTH (50 SEK)


Solnedgang pa Krabi - Au Nang


Drink pa Au Nang


Klattring pa Railey (kunde inte vanda bilden)



Stackars svin


Badbild i Ko Samoi


En till badbild


Bat pa KO Samoi


saljer mycket goda majskolvar och frukt


Inga kommentarer: