måndag 9 februari 2009

Tisdag 10 feb...tror jag

Det ar valdigt rorigt med dagar och tider...jag ar kort och gott jetlagd. Det resulterade att jag och Sofia hangde med 2 killar fran Hostelet till klockan 3. David, en pilot fran Irland och Ken, den aldre mannen fran USA som har varit ute och rest i ca. 4 ar. Han verkar vara rik som attan, hade tydligen varit nagon typ av lakare eller nagot innan....spannande man som verkar ha svart att bida sig. Vi snacka och snacka och drack vin och jag blev aldrig trott men kande att det kanske var dags att dra sig runt 3 men da kunde jag inte sova...fros i borjan for tanten vi sover med hade gasat pa med AC:n.

En trevlig overaskning var att det serverades frukost...men da frukosten bestod av rostmackor (som for ovrigt var slut), jordnotsmor, sylt och te var det mindre kul. Vi nogde oss med lite vatten sen knallade vi ner till stranden.

Forsta dagen pa stranden var harlig men mindre kul nar man var tvungen att kla av sig och blotta sin vita svenska hud. (hatar Sofia som alltid ar sa dar fint brun) Hela formaddagen har jag legat och svettats pa en medsnodd filt fran flyget (busigt va) och druckit och druckit men nu ar vi tillbaka pa hostelet igen och frashar upp oss lit for snart flyger vi till Thailand och Phuket...ha det har kommer lite bilder. Forsokte skriva bildtext men det gick inge bra for den hamnade inte dar jag ville.











Inga kommentarer: