fredag 20 mars 2009

Fest, strand och ett evigt jobbsokande

Efter att ha spenderat en till vecka pa Bondi strand ar jag tillbaka hemma hos Sofia och familjen. Vi blir bortskamda och bjudna pa allt. Igar satt vi och drack vin ute pa deras helt underbara balkong till sent pa natten och ikvall ska vi gora ett litet dopp i familjens Hut tub...det ar sa sjukt underbart har. Men men sa har man det dar som skaver dar bak som ett par gammla trosor...jag maste ha ett jobb. Jag har sokt och sokt men det ger inget...jag kan goforsig aka och blocka frukt ett tag i nasta vecka om jag vill men det kommer bara vara temporart sa jag maste fortfarande hitta nagot som kan vara ett tag...annars sa kan ni rakna med att jag kommer tillbaka till er alla dar hemma i Sverige. Har kommer lite bilder fran min senaste vecka:






Inga kommentarer: